Ανυφαντής Επαμεινώντας

Επαμεινώντας Ανυφαντής - Ταξίαρχος Ιπτάμενος Πολεμικής Αεροπορίας (5146)

anyfantis_epameinwntas1a.jpg

Ο Επαμεινώντας Ανυφαντής γεννήθηκε στον Άγιο Θωμά το 1937. Γιος του Γιώργου και της Χριστίνας.

Σε μια ταραγμένη πολιτικά εποχή χάνει τον πατέρα του, ο οποίος δολόφονείται από πολιτικούς αντιπάλους.
Δίνει εξετάσεις στη Σχολή Ικάρων το 1958 κα εισάγεται με την 32α σειρά.

Το 1961 ονομάστηκε ανθυποσμηναγός και ίπταται με διάφορους τύπους αεροσκαφών
σε αρκετές μοίρες της Πολεμικής Αεροπορίας όπως:
- 117,115,112,110, ΔΑΕ, ΓΕΑ.

Διετέλεσε Διοικητής της 343 Μοίρας Ναυτικής Συνεργασίας.
Του απονεμήθηκαν τα προβλεπόμενα μετάλια.

Αποστρατεύτηκε το 1986 με το Βαθμό του Ταξιάρχου.

Σύμφωνα με μαρτυρίες των συναδέλφων διακρίθηκε για την πτητική του ικανότητα με χιλιάδες ώρες πτήσης στο ενεργητικό του και υπήρξε πάντα πιστός στο καθήκον απέναντι στη πατρίδα.

Ήταν παντρεμένος με τη Χαρά Ανυφαντή, με την οποία απόκτησαν μια κόρη, τη Χριστίνα.

anyfantis_epameinwntas2a.jpg

Αποχαιρετισμός στον Επαμεινώνδα Ανυφαντή - Ταξ/χο(Ι) ε.α.
Αλησμόνητε Νώντα,
Συνάδελφε, φίλε, συμμαχητή,
Βαθειά λύπη μας πλημμύρισε στο άκουσμα του αδόκητου χαμού σου. Από σήμερα και αμετάκλητα όλοι μας, συνάδελφοι, φίλοι, γνωστοί, θα νιώθουμε έντονα την έλλειψη του σπινθηροβόλου αλλά συνάμα αγνού και χωρίς υπερβολές μοναδικού σου χιούμορ, που πάντα δημιουργούσε ευεξία και ευχάριστη συντροφική ατμόσφαιρα. Κυρίως όμως θα μας λείψει η ευγενική και χωρίς όρια καλοσυνάτη καρδιά, μια πραγματικά αστείρευτη πηγή αγάπης και δοτικής καλοσύνης.
Φίλε Νώντα. Στις τάξεις της αγαπημένης μας Πολεμικής Αεροπορίας διέγραψες μια λαμπρή επαγγελματική, επιτελική και κυρίως πτητική σταδιοδρομία κατακτώντας επάξια πολλές πρωτιές και επαίνους. Κυρίως όμως κατέκτησες τον πιο σημαντικό και πιο ουσιαστικό έπαινο, αυτόν της εκτιμήσεως και της αναγνωρίσεως εκ μέρους παλαιών και νεότερων συνεδέλφων.
Με την άξια σύζυγό σου Χαρά, που στάθηκε δίπλα σου με περισσή και παροιμιώδη συντροφικότητα, δημιουργήσατε οικογένεια βαθειά ριζωμένη σε ηθικές και θρησκευτικές αξίες, πλαισιωμένες με πατριωτική και εθνική υπερηφάνεια.
Ο ερχομός της πολυαγαπημένης σας κορούλας Χριστίνας, σφράγισε την οικογενειακή σας ευτυχία. Με τη σειρά της η Χριστίνα σας χάρισε τα δύο αγγελούδια εγγονάκια σας που με τη βοήθεια του Θεού αξιώθηκες τόσο πολύ να χαρείς.
Σήμερα η πατρώα ΘηβαΪκή αγαπημένη σου γη, δέχεται στη φιλόξενη αγκαλιά της το ιερό σώμα του ακούραστου αγωνιστού της ζωής και του υπερήφανου μαχητού των αιθέρων.
Σήμερα όλοι εμείς, η οικογένειά σου, οι επιζώντες συνάδελφοι, φίλοι και λοιποί συγγενείς, σε κατευοδώνουμε με πόνο αβάσταχτο, στο μεγάλο ταξίδι της τελευταίας σου πτήσης, ευχόμενοι καλή Π/Γ (προσγείωση) στα ουράνια Ηλύσια πεδία και στους ιερούς τόπους, σ’ αυτούς που αρμόζουν στις γενναίες και αδούλωτες, όπως η δική σου, ψυχές.
Αιωνία σου η μνήμη αγαπημένε φίλε
Αθανάσιος Δ. Ιλαρίδης
Ταξ/χος(Ι) ε.α.