πρεσβύτερος Γεώργιος Μανωλόπουλος

Ο Γεώργιος Γ. Μανωλόπουλος γεννήθηκε στις 12-3-1969 στην Αθήνα.
Βαπτίζεται τον Μάιο του 1969 στον Ιερό Ναό Αγίου Κωνσταντίνου και Ελένης Αιγάλεω από τον Οικονόμο Εμμανουήλ Κριτσωτάκη με ανάδοχο τον Γεώργιο Α. Τσιούτα.
Νυμφεύεται την Ελένη Ν. Μπα'ι'ρακτάρη εκ Καλαμάτας Μεσσηνίας, στις 13 - 1 - 1991 στον Ιερό Ναό Υψώσεως Τιμίου Σταυρού Αιγάλεω με παράνυμφους τον Σταμάτη και την Ζαχαρούλα Δούκα. Το μυστήριο ευλογεί ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Θηβών και Λεβαδείας κ.Κ Ιερώνυμος Β΄ [Λιάπης].

Τέκνα

  • Πολύκαρπος, 07-7-1992
  • Νικόλαος, 07-7-1992
  • Ιερώνυμος , 23-10-1993
  • Σωτηρία, 20-11-1999

Απόφοιτος εκκλησιαστικού Λυκείου Αθηνών 1986.

  • Χειροτονία εις διάκονον 24-3-1991 Ιερός Ναός Γενεθλίων της Θεοτόκου Κοινότητα Αγίου Θωμά Θηβών Βοιωτίας.
  • Χειροτονία εις πρεσβύτερον 9-5-1993 Ιερός Ναός Γενεθλίων της Θεοτόκου Κοινότητα Αγίου Θωμά Θηβών Βοιωτίας.
  • 8-9-2007 έλαβε το οφίκιο του Οικονόμου Σταυροφόρου από τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Θηβών και Λεβαδείας Ιερώνυμο Β΄ [Λιάπη] στον Ιερό Ναό Γενεθλίων της Θεοτόκου Αγίου Θωμά Θηβών Βοιωτίας.
  • πνευματικός από το 2006.

Από τις 10-2-1994 κατοικεί και διακονεί μόνιμα στον Άγιο Θωμά Δήμου Τανάγρας.

  • πνευματικός στην ενορία των Λεύκτρων.
  • Φθινόπωρο του 2012 διορίστηκε από τον Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Θηβών και Λεβαδείας κ.Κ Γεώργιο πρώτος αρχιερατικός επίτροπος Αγίου Θωμά.

Η Αρχιερατική περιφέρεια περιλαμβάνει τα εξής χωριά : Άγιος Θωμάς, Κλειδί, Σκούρτα, Στεφάνη, Πράσινο, Πάνακτος, Πύλη, Δάφνη, Καλλιθέα και Ασωπία.